Ett stort GRATTIS till Ramnäs-Virsbo Hembygdsförening som i år tilldelades vårt verksamhetspris på 5 000 kr. Priset delas årligen ut till en hembygdsförening som gjort något extra för att stärka och bevara intresset för kulturmiljöer och kulturarvet i länet.

Uppvaktningen ägde rum på hembygdsgården "Söderhammar" i Ramnäs måndagen den 7 september. På plats vid Söderhammar fanns styrelsen för hembygdsföreningen, förbundsordförande Bengt Wallén, föreningens fadder från förbundet Markku Ollila och hembygdskonsulent Susanne Cassé. På den ena bilden ser ni  föreningens ordförande Laila Axelsson, Markku Ollila och Bengt Wallén. Den andra bilden visar styrelsen i fullt solsken. Fotograf Susanne Cassé.

Västmanlands Hembygdsförbund och fornminnesförening

Skapad av: Susanne Cassé (2020-09-11 08:22:55) Kontakta föreningen