Stavnäsfestivalen på hembygdsgården är den 29 juni mellan klockan 12-24. Barn upp till 15 år går in gratis. Johan Eriksson från Malungsfors kommer i vanlig ordning att fungera som konferencier.

Klasse Möllberg kommer att öppna scenprogrammet, där många i yngre medelåldern kommer att minnas hans galna upptåg i TV när de var barn på sin tid.

Sonja Aldén har funnit tillbaka till Stavnäs igen. Janne Schaffer som tidigare haft konserter i Stavnäs kyrka tillsammans med Björn J:son Lindh är heller inte obekant med bygden. Nya artister för visfestivalen är Louise Hoffsten, Thomas Di Leva, Ö-Barna med Eva Jarndal och Jan Magnusson. Thilini Guldbrand, Rolf Carlsson och Sofia Gustavsson. Sedan har vi inte minst våra egna musiker från Arvika Michael Wallin och Felicia Eklöf.

Det här kommer bli en helafton med ett varierat program som kommer att tilltala de flesta i publiken.

Mat, kaffe, dricka mm. kommer att kunna köpas på plats

Stavnäs Hembygdsförening

Skapad av: Per-Olof Johansson (2024-03-07 11:30:27) Kontakta föreningen