Efter flera önskemål om återstart av Fotocirkeln har programansvariga efter samråd tänkt att ”köra igång” igen den 20:de oktober kl: 09:30 till c:a 12:30. Därefter den 10/11 och 1/12!

Vi har frågat Föreningshuset om hjälp med nedsatt hyra och de har ställt upp föredömligt och ger oss 50% av kostnaden i subvention! Bra jobbat!

Vi ska alltså vara i den stora lokalen i Föreningshuset – där kan vi hålla avstånd och vi har en bra filmduk att visa bilderna på.

Vi fortsätter där vi slutade i vintras och Kjell Axelssons album nr 5 börjar vi med. Endel har lovat att hålla en programdel och Kjell Zandersson är också preparerad för inhopp.

Själv kommer jag också att sätta samman en visningsfil för inhopp i någon av träffarna.

Vi är tacksamma om någon av er också vill lämna bidrag i form av foton – digitalt eller fysiskt som vi kan skanna! Ladda gärna upp med historier också – det lättar upp!

Medtag eget till fikarasten!!!

Välkomna!

BoA 😊

Malexanders Hembygdsförening

Skapad av: Malexanders Hembygdsförening (2020-10-05 14:06:15) Kontakta föreningen