Bli medlem

Som medlem i Hembygdsföreningen Noraskog bidrar du till att vi tillsammans kan utveckla hembygdsrörelsen och arbeta för att visa kulturarvets betydelse för en levande bygd och för en hållbar samhällsutveckling.

Medlemsavgiften 2024 är 200 kr för enskild medlem och 300 kr för familj, stor som liten. Du betalar genom att sätta in medlemsavgiften på bankgiro 787- 4209 eller Swish 123- 317 0289.

Som medlem får du:

• Kulturhistoriska utflykter till rabatterat pris
  • Hembygdsföreningens skriftserie till medlemspris
  • Föredrag och berättelser om Norabygdens historia och om personprofiler från förr
  • Hembygdsföreningens årsskrift

Håll koll på årets program här: Aktiviteter 2024

Ny på hemsidan? - Kanske vill du pröva på medlemskap i vår förening?
Fyll i formuläret och ange där namn, och e-post adress. Du kan också kontakta föreningens sekreterare 070 230 6693 för att anmäla ditt medlemskap.

Har du förslag till hembygdsutflykter, till föreläsningar eller andra kulturhistoriskt intressanta aktiviteter? Dina idéer och ditt engagemang är varmt välkommet!  Bara att skicka ett meddelande eller kontakta någon av oss i styrelsen.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]