Bli medlem

Medlemskap i Södra Hallands Hembygdsförening kostar 125 kr för medlem nr 1 i ett hushåll och 85:- för övriga medlemmar i hushållet. I avgiften ingår "Höksbladet" med 1 ex/hushåll, liksom entré till Gammelgården, Ebbaredsstugan och muséet.

Medlem blir du genom att sätta in avgiften för på föreningens bankgiro 139-5623.
Ange: Namn (+ ev övriga medl i hushållet), adress, telefon och eventuell e-postadress på inbetalningen.

Utöver detta erbjuds medlemmar i Hallands hembygdsföreningar att för 40:- (ordinarie 80:-) prenumerera på två nr av tidningen "I Halland", som 'speglar halländsk folkbildning och hembygdsrörelse'. Enklast gör du det genom att betala i samband med medlemsavgiften och senast den 10/4 2020. Då lämnas namn- och adressuppgifter till "I Hallands" prenumerationsregister. Vår förenings  övriga medlemmar omfattas inte av dataregistreringslagen.

Välkommen till vår förening!