Använd formuläret "Skicka meddelande".

Skriv ditt namn och e-postadress i respektive fält. I fältet Meddelande anger du postadress och telefonnummer. Skriv också om du vill vill bli medlem som enskild eller familj.

Medlemsavgiften är 100 kr för enskild medlem eller 150 kr för familj.

Medlemsavgiften kan betalas till föreningens Swish-nummer 123 120 96 83 eller till bankgiro nr 5365-3572. Ange då Namn, telefonnummer och belopp vid inbetalningen.

Medlemmar registreras i vårt medlemsregister. Ansökan innebär också godkännande av registrering i medlemsregistret! (Dataskyddsförordningen, GDPR)

När vi har fått alla uppgifter skickar vi medlemsbrev och nyhetsbrev till din registrerade e-postadress.

Om du har frågor angående medlemskap kontakta vår ordförande eller kassör/ medlemsansvarig. Se Kontakta oss under Meny.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]