Bli medlem

Du är välkommen som medlem i Nyköpings hembygdsförening. Information om föreningen finns på denna hemsida, se speciellt under menyn.

Om du har frågor om föreningen eller angående medlemskap, så är du välkommen att kontakta vår ordförande Eva Andersson eller någon annan i styrelsen. Se förteckning av styrelse och funktionärer under menyn.

För att bli medlem kan du göra enligt beskrivningen nedan. Ett annat sätt är att ta kontakt med oss i samband med något av våra evenemang.

Nedan finns ett formulär "Skicka meddelande". Skriv ditt namn och e-post i respektive rutor. Skriv att du vill bli medlem i den nedre rutan och ange också din adress och ditt telefonnummer där. Skriv om du vill bli medlem som enskild eller familj.

Medlemsavgiften är 150 kr per person eller 250 kr för familj. Den kan antingen betalas direkt på Plusgiro 41 58 45 -7 eller i samband med något av våra arrangemang i Stadsvakten. Om du betalar via Plusgiro så ange namn och telefon. (Ange också adress och ev. e-postadress om du inte redan gjort det).

Nya medlemmar registreras i vår medlemsregister och medlemsavgiften aviseras i samband med kallelsen till årsmötet.

Ansökan innebär också godkännande av registrering i medlemsregistret! ( Dataskyddsförordningen,  GDPR)

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]