Du är välkommen som medlem och deltagare i Mattmars hembygdsförening!

Medlemsavgiften är 100 kronor/person och insättes på Bankgiro 618-5029 eller via Swish 123 137 03 60. Det är viktigt att du anger vad betalningen avser liksom namn och adress. Föreningen hanterar dina uppgifter om namn och adress enligt de krav som Personuppgiftslagen och GDPR kräver.

Om du har frågor om medlemskap eller något annat som rör hembygdsföreningen är du välkommen att kontakta någon av medlemmarna i styrelsen per telefon eller e-post.

Föreningen värnar om hembygdens kultur och natur men vi vill även engagera oss i framtidsfrågorna.   F. n är medlemsantalet kring 150. Du kan även använda e-posten nedan för att anmäla ditt nya medlemskap.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]