Bli medlem

Medlem i Lindesbergs Hembygdsförening blir du genom att sätta in medlemsavgiften på bankgiro 398-6445. Avgiften är 150 kr för enskild medlem och 200 kr för familj. Var snäll och uppge namn, adress och telefonnummer vid inbetalningen av medlemsavgiften.

För att vi snabbt och enkelt ska kunna hålla kontakt med föreningens medlemmar önskar vi att du skickar in din e-postadress till [email protected].

Som medlem får du delta i en rad olika aktiviteter under åren. Programmet publiceras i årsboken, i vårt skyltfönster, på hemsidan och Facebook, på affischer, på Lindekultur samt i Nerikes Allehanda).

Föreningen behöver ditt stöd och din hjälp. Kanske vill du engagera dig mer än som bara stödjande medlem? I så fall är du välkommen att höra av dig till någon i styrelsen!

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]