Bli medlem

Välkommen som medlem i hembygdsföreningen. Du blir medlem/förnyar medlemsskapet genom att betala in avgiften på bg 5796-2615  eller Swishnr. 123-340 01 32.  Årsavgiften 2023 är 120 kronor. Du kan betala för flera personer på en och samma avi, men glöm inte att skriva ÅRSAVGIFT 2023 samt namn på den/dem som betalningen avser.

Vill du fortlöpande få påminnelser om kommande aktiviteter, skriv då även din e-postadress på avin.

Du kan också beställa Hallandsbygd, Ätradals- och Varbergskretsarnas årsbok 2021-2022. Boken utges i november. Priset är 100 kronor. Beställ och betala samtidigt som medlemsavgiften.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]