Vi har bestämt oss för att våga samlas till ett årsmöte, när restriktionerna nu lättar. Vi har valt "lokalen" med omsorg, Vita Bergens amfiteater. Där kan vi hålla corona-säkert avstånd. Skulle vi ha otur med vädret ordnar vi en lösning då!

Utöver de sedvanliga årsmötesfrågorna – som vi tror kommer att gå snabbt – ska vi berätta om vad vi i styrelsen gjort under de två (!) år som gått sedan förra årsmötet och om pågående projekt. Därtill hoppas vi få föredrag från sakkunniga i Arbetsgruppen Hovings malmgård  respektive Arbetsgruppen "Faggens krog". De kommer att berätta om byggplanerna, varför de är emot dem och vad de gör för att stoppa dem.

Vi bjuder på kaffe och tilltugg, vi beräknar att vara färdiga med programmet ca 15:00.

Vi i styrelsen längtar efter att träffa våra medlemmar och prata med er och gärna få era önskemål om vad föreningen ska ha för program 2021 och framåt!

Varmt välkomna hälsar styrelsen!

Ole Settergren, ordförande
Per Ahlander, kassör