Bli medlem

Bli medlem i Industrihistoriska föreningen i Västerås. Den som inträder som medlem efter den 30 september erlägger ej avgift för inträdesåret, så du blir medlem omgående, och får ett inbetalningskort för avgiften 2024, först i februari 2024. Medlemsavgiften är fr o m 2024 200:-.

Fyll i ditt namn och din mailadress i formuläret nedan. Skriv in din postadress och ditt telefonnummer i den stora rutan. Du blir medlem så snart som medlemsavgiften betalats in till vårt bankgiro: 5907-0102. Du kommer att få bekräftelse om att du blivit medlem när betalningen kommit in. Information om kommande aktiviteter mailas till medlemmar och läggs in under nyheter i denna hemsida, samt i föreningens Facebookhemsida.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]