Vi arbetar med Förlösa och Lindsdals kulturhistoriska värden

Medlemsavgiften är bara 100 kr och kan betalas till Förlösa-Lindsdals Hembygdsförenings på bankgiro 5018-2120, ange namn, adress och tel.
Eller swisha till 123 399 16 35, då har vi ditt telefonnummer och därmed namn och adress.

Image

Du som blir medlem i Förlösa-Lindsdals Hembygdsförening stödjer vår verksamhet. Även du som inte har Förlösa och Lindsdal som din hembygd är lika välkommen. Vi arbetar med Förlösa och Lindsdals kulturhistoriska värden, vilket är intressant för alla.

Som medlem kan du fortlöpande få information om vår verksamhet via e-post. Mailar då din e-postadress med, namn, och adress till  forlosalindsdals.hbf@gmail.com

Kontaktperson: ordf. Yngve Åkesson, [email protected]  079-304 73 84.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]