Bli medlem

Vill du bli medlem i Bolaget hembygdsförening är avgiften 150 kr per person för år 2024. Betala via bankgiro 5241-0263 eller...

Image

Swisha 150kr på nr 123 302 56 16 (eller scanna koden ovan) och ange namn, e-post och hemort (max 50 tecken) Får du inte plats med all text kan du använda meddelanderutan nedan och skicka dina uppgifter till oss.

Som medlem hyr du våra lokaler till lägre pris, du får billigare entré till våra olika evenemang och du får personliga inbjudningar och information om olika aktiviteter.

Vill du stödja Örtagården? Genom ditt bidrag så bidrar du till att den kan vårdas, underhållas och utvecklas.

Image

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]