Bli medlem

Vi du bli medlem i Tuna Hembygdsförening kontakta oss via e-post till:  [email protected].

Som medlem hos oss hjälps vi åt att tillsammans förvalta ett gemensamt kulturarv, för att det är roligt och för att kunna lämna vidare till kommande generationer. Vi fortsätter att rusta upp kyrkskolan. I år räknar vi med att iordningställa utställningssal och alla aktivitetsrum på bottenvåningen.

Att hjälpas åt med eget arbete är en förutsättning, för att det ska gå ihop. Boka gärna in våra arbetsdagar och kom med! Du och också alltid välkommen att delta i tisdagsgruppen vid kyrkskolan mellan kl 09-12.00 i april-september, vi har jättetrevligt tillsammans!

Vi tar tacksamt emot medlemsavgiften 150  kr/per medlem, senast den 2024-03-31 Du betalar den till vårt bankgiro 390-4034 eller via Swish 1231999184. Glöm inte att uppge namn, adress och mailadress.

Tack till dig som redan har betalat.

Meddela även mailadress om Du inte redan har gjort det, så får Du fortlöpande info om aktuella aktiviteter. Se även Nyköpingsguiden, vår hemsida och Facebook.

Om Du inte har köpt årsskriften Tunabygden 2023 så kan du beställa den här

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]