Bli medlem

Medlemsavgiften i "Historiska Föreningen Sandbäckshult - Hornsö" är för år 2023  100 kr. Medlemskap erhålls vid betalning av 100 kr till vårt bankgiro 3385-3909. Uppge ditt namn, mobilnummer och mailadress. Kompletterande uppgifter kan lämnas på nedanstående kontaktformulär.

"GDPR

General Data Protection eller Dataförordningen antogs 2016 och trädde i kraft i hela EU den 25 maj 2019 och ersätter internationell- och personuppgiftslagstiftning. Den gäller myndigheter, ideela föreningar och i vissa fall privatpersoner som hanterar personuppgifter.

Historiska Föreningen Sandbäckshult-Hornsös medlemsregister som innehåller namn, telefonnummer, kommer endast att användas för att distribuera föreningsinformation. Detta register kommer inte att offentliggöras och kommer endast att användas för att distribuera föreningsinformation. Detta register kommer inte att finns på hemsida eller liknande sammanhang."

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]