Medlemsavgift:

För att bli medlem i hembygdsföreningen betalar man:
-  Enskild 150 kr/år
-  Familj    200 kr/år

Medlemsavgift insättes på bankgiro 406-8011 eller Swish  123 565 27 06.
Glöm inte att ange namn och adress.

Medlemskap kan även lösas kontant hos Ingemar Bengtsson, Bjurberget 33,
68061 Bograngen, tel. +46 70 373 27 61 eller vid besök på Finngården Kallstan, Rikkenberget.

Som medlem bidrar du till att göra det möjligt att driva föreningen och att på Finngården Kallstan Rikkenberget bedriva visningsverksamhet, evenemang, servering, loppis, uthyrning mm samt att bevara byggnaderna och den unika miljön.

Hembygdsföreningen är tacksam för alla medlemmar,  gamla som nya.
Vi är också tacksamma för alla som hjälper till på olika sätt (stort som smått) i hembygdsföreningen och på Finngården Kallstan. Allt arbete som utförs i föreningen och på gården är ideellt.

Tack för ert stöd och välkommen som medlem i hembygdsföreningen!

Om ni vill ta del av övrig information som gäller föreningen, ange mobiltelefonnummer och/eller e-postadress.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]