Välkommen som medlem i Riddarhyttans hembygds- och Intresseförening!

Nedanstående meddelanderuta används både då du vill bli medlem och då du vill skicka ett meddelande till föreningen.

Om du vill bli medlem:
Skriv ditt namn och din e-postadress i respektive ruta.
Ange i meddelanderutan om du vill bli medlem som enskild eller som familj.

Om det gäller familjemedlemskap, ange då namnen på de övriga familjemedlemmarna.

Vid familjemedlemskap är åldersgränsen för barn 19 år, var vänlig ange barnets ålder (för att vi i föreningen i vissa fall kan få bidrag för vissa aktiviteter som vi anordnar där barn deltager).

Om barnet / barnen är äldre än 19 år måste de betala en egen medlemsavgift.

Årsavgiften för enskild är 50 kr/person.
Årsavgiften för familj är 100 kr/familj.
Bankgironummer: 580-4257
Swishnummer:  123 139 2505

Image

Nya medlemmar registreras i vårt medlemsregister och medlemsavgiften aviseras i samband med kallelsen till årsmötet.
Ansökan innebär också godkännande av registrering i medlemsregistret! (Dataskyddsförordningen, GDPR)

* För att kunna skicka ett meddelande måste du ha fyllt i en giltig e-postadress, klickat i rutan "Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande" samt kryssat i rutan "Jag är inte en robot".
I annat fall får du en röd cirkel med ett streck igenom och då skickas inte meddelandet iväg.

Om du vill skicka ett meddelande till föreningen skriv meddelandet men tänk på att även då måste ovan nämnda saker * vara uppfyllda.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]