Räpplinge hembygdsförening bygger nu upp ett lokalt kontaktnät för att hjälpa till att hantera situationen med "virusfaran" i vårt samhälle och ordföranden, Ann-Charlotte Magnusson är kontaktperson i detta. Hembygdsföreningen utgör en lokal kontakt för Borgholms kommun och vi har också kontakt med andra föreningar och Svenska kyrkan i vårt område. Vi som är förtroendevalda och byombud försöker ha koll på vår omgivning så att ingen far illa, eller blir lämnad ensam. Om du/ni behöver hjälp, t ex med att handla, så kan ni kontakta oss! Du är också välkommen att kontakta oss om du vill hjälpa till på något sätt, som att handla, ringa och prata, ge en hjälpande hand, etc!

Årsmötet är fortfarande uppskjutet och kommer att genomföras först när det är säkrare för våra medlemmars hälsa.

Ta väl hand om er och er omgivning!

Räpplinge Hembygdsförening

Skapad av: Räpplinge Hembygdsförening (2020-03-24 10:40:51) Kontakta föreningen