Matlagningscirkel

Vill du bli säkrare i köket, få ny inspiration eller laga mat med andra? Anledningarna kan vara många till varför man vill deltaga i en matlagningskurs. Men att laga och äta tillsammans är väl en tillräckligt trevlig anledning.

Norrby hembygdsförening och Norrby bygdegård i samverkan med Studieförbundet Vuxenskolan anordnar nu en studiecirkel i matlagning som omfattar 5 st. tillfällen. Där du får chans att bli inspirerad, träffa andra, få tekniktips, ställa frågor och önska maträtter. Tillsammans komponerar ni och tillreder vad som ska ätas under ledning av Lena Larsson.

Kursen kostar 350 kronor. Kostnad för ingredienser tillkommer, och det löser ni tillsammans på plats. Begränsat antal platser.

Ort: Sala

Lokal: Norrby Bygdegård. Norr Kärrbäck 121, 73392, Sala