Norra Vi-passet - omgång 5.

Vi har valt ut 6 nya platser att besöka i Norra Vi-bygden. På varje plats finner du en bokstav som du sätter in i en av rutorna. När du fått alla bokstäverna kastar du om dem så att de bildar ett ord med anknytning till platsen, föreningen eller nutid. Vinnarna presenteras på våra olika digitala plattformar, samt genom personlig kontakt.
Det hänger två lådor vid vår informationstavla på parkeringsplatsen på andra sidan vägen vid kyrkan. I den ena ligger svarskort och uppgifter om vilka platser som gäller, i den andra, låsta lådan, lägger du ditt svar. Lycka till!

SOMMARVECKAN
blev som "förr" i vecka 28, 11-16 juli i Församlingshemmet i Norra Vi.
Väl besökta program dag för dag finner du här och på norravi.com.se. Även på Ydre kommuns hemsida, Bulebladet och affischer runt om i bygden hittar du mer information om vår traditionsenliga begivenhet.

Kaféet var öppet varje dag kl 13-18. Tombola, utställningar, försäljning av lokalproducerat samt bygdeböcker som tidigare.

Norra Vi Hembygdsförening

Skapad av: Björn Johansson (2020-05-21 07:31:05) Kontakta föreningen