Vårt kulturarv är JÄTTEVIKTIGT!

För att fortsatt kunna bevara, ta hand om och inte minst vårda vårt kulturarv i Nässjö och också bidra till att alla i vårt land har möjlighet att komma till vår vackra Hembygdspark för att ta del av lugnet, byggnaderna och ”hemmakänslan” behöver vi ditt intresse och medlemskap.

Eftersom du är viktig för oss, är också ditt medlemskap viktigt!

I ditt medlemskap stöder du inte bara kulturarvet i Nässjö, du får också medlemsblad tre gånger per år, vilket medför ökad insyn i hur Hembygdsföreningen arbetar för att främja detta kulturarv. Självklart får du också ökad möjlighet att påverka framtiden.

Kostnaden är 150 kronor för enskild medlem och endast 200 kronor per par eller familj.

Inbetalning till plusgiro: 34 21 89-8.

Märk ditt bidrag genom att ange namn och adress.

TACK för ditt stöd!

/Styrelsen

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]