Hyra lokaler

Vi har 3 lokaler för uthyrning.

För offentliga tillställningar krävs ett godkännande av styrelsen. Kontakta styrelsen för visning och hyra. Alla priser avser hyra för dag/dygn

Åstagården och toaletter:

Fullt utrustat kök med bland annat mikro spis, kyl. Lokalen är lämplig för sammanträden, möten och middagar. Fika och mat är tillåtet men inte dans.

Max: 40 - 50 personer

Hyra: Icke medlem: 1 100 kronor/dag/dygn        Medlem: 700 kronor/dag/dygn

Hembygdshallen:

Lokalen används till fester och danser. Bord, stolar och scen finns. Fullt fungerande kök med spis, mikro och kylskåp. Populär lokal som används ofta vid bröllop.

Lokalen godkänd: 149 personer sittande vid bord. Särskilda bestämmelser gäller över 149 personer enligt Räddningstjänst och försäkringsbolagets bestämmelser. Mer info om detta ges vid uthyrning.

Max: 300–400 personer sittande på stolar eller bänkar.

Hyra: Icke medlem: 1 600 kronor/dag/dygn          Medlem: 1200 kronor/dag/dygn

Obs! Den som hyr får ej använda lokalen till offentliga arrangemang utan tillstånd av Tuna Hembygdsförening

Kiosker:

Kiosker i samband med hyra av annan byggnad eller hyra av parken. Passar bra till försäljning av korv och glass.

Hyra: Icke medlem: 300 kronor          Medlem: 100 kronor

Parkområde, toaletter och parkering:

Inga bilar eller andra fordon i parkområdet och på gräsmattor. Grillning(eldning) sker på anvisad plats eller enligt överenskommelse med uthyraren.

Hyra: Icke medlem: 300 kronor         Medlem: 200 kronor

Utescen