ImageEn härlig höstdag avslutades med sång och musik framför den tända brasan i bygdegården och som underhållare denna kväll hade Anna Liljerud från Hullaryd inbjudits.

Kvällen inleddes med att ordföranden Björn Karlsson hälsade välkommen till medlemmar och underhållare. Därefter tog Anna över och startade ett musikquiz med frågor i första hand med svenska artister som varvades med visor ur respektive artists karriär som Anna framförde till eget pianoackompanjemang. Kluriga frågor gjorde att ingen klarade alla tio frågorna men tre vinnare lyckades pricka in åtta rätt. Med en blombukett så tackades Anna för underhållningen av Björn, samtidigt som han bjöd in till den obligatoriska fikastunden.
Björn avslutade kvällen och tackade för intresset och han hade också en förhoppning inför nästkommande år att vi skall kunna erbjuda ett normalt årsprogram som medlemmarna i föreningen kanske väntat länge på.

Anna Liljerud
Glada Quizare