Redaktionsgruppens mål är att varje nummer skall spegla delar av hembygdsrörelsen och för det behöver vi din hjälp. Det kan vara förslag på tema för ett magasin, förslag på skribenter från rörelsen eller förslag på artiklar för magasinet.

I början av juni träffas redaktionsgruppen och tills dess hoppas vi ha fått förslag som kan skickas till Irene Oskarsson [email protected] eller Magnus Wahlström [email protected].

Redaktionsgruppen från länsförbundet består av Margareta Fridén, Jönköpings kommun, Irene Oskarsson, Aneby kommun, Tomas Themar, Gislaveds kommun och Magnus Wahlström, Nässjö kommun. Vår uppgift är att samarbeta med länsmuseets representanter ha egna förslag och göra ett urval av artiklar till varje utgåva.

Jönköpings läns hembygdsförbund

Skapad av: Margareta Fridén (2021-05-16 10:42:38) Kontakta föreningen