Bli medlem

Vill du vara med och stötta hembygdsgården  Huså Herrgård?  Huså Herrgård verkar för att bevara kulturen i bygden, både med arrangemang och event.

Vi har även två fina museer, gruvmuseum och mineralmuseum som vi vill fortsätta hålla levande.

För 100 kr per vuxen och 50 kr per barn/ungdom upp tom 18 år så kan du vara med och stötta Herrgården i dess utveckling och bevarande. Medlemskapet gäller per år , du får rabatt vid hyra av bakstugan och deltar i det årliga medlems lotteriet vid årsmötet.

Har du förslag och idéer över verksamhet mm hör gärna av dig till styrelsen.

Pengarna sätt in på konto 249-6206, SWISH 1232059525 ,

Vi behöver dina kontaktuppgifter för att ha ett aktuellt medlemsregister. Enligt GDPR så ska vi upplysa den som lämnar sina uppgifter till oss om detta och att om du vill ta bort uppgifterna så hör du bara av dig till oss så tar vi bort dem ur registret.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]