Bli medlem

Alla är naturligtvis alltid välkommen som medlem i föreningen. Medlemsavgiften är för närvarande 100 kr per person och år.

Medlemsavgiften kan antingen sättas in på vårt Postgirokonto eller skickas till vårt Swish-konto:

• Postgirokonto: 702 20 - 9
  • SWISH:  1230726422

Glöm inte bort att ange namn, adress och e-postadress samt eventuellt telefonnummer. Vi behöver detta för att kunna hålla dig uppdaterad om våra aktiviteter. I samband med att du betalar medlemsavgiften samtycker du samtidigt till att vi behandlar dina personuppgifter i vårt medlemsregister.

Anledningen till att vi vill ha en e-postadress är att det är det lättaste sättet för oss att hålla kontakten med dig. Det går bra att ange samma e-postadress för hela familjen om det är flera betalande medlemmar.

Blir det trångt om utrymmet vid betalningen av medlemsavgifter går det också bra att ange så mycket som får plats (namn och adress är viktigast) och sedan kan övrig information skickas till föreningens mejladress: [email protected]

Vill du stödja vår verksamhet? Föreningen har ett särskilt konto för byggnadsvårdande insatser i Hossmo socken, vilket står öppet för donationer eller sponsring från privatpersoner och företag, som vill stödja föreningen. Använd mejladressen ovan för att få mer information.