Inbjudan till medlemskap i Hede hembygdsförening

Hede Hembygdsförening är en aktiv förening, speciellt under sommarhalvåret, men aktiviteter pågår hela året på hembygdsgården. Utan allt det ideella arbete som läggs ner på vår hembygdsgård skulle vi inte kunna bedriva den verksamhet vi har idag. Ca 85-90 personer har under det senaste åren varit oss behjälpliga på ett eller annat sätt, vilket vi härmed tackar för!

Ett medlemskap i Hede hembygdsförening kostar endast 200:- /enskild medlem och 300 :-/ familj och år. Som medlem får du hyra bagarstugan till rabatterat pris; 200:-, låna fällbara bord och bänkar från logen utan kostnad, samt låna ett bord utan kostnad på våra marknadsfredagar.

Dessutom bidrar Du till bevarandet av vår vackra hembygdsgård. Bli medlem du också!

Enklast betalar du in vald medlemsavgift till BG 476-2670 eller via Swish 123 105 21 58. Ange vad betalningen gäller samt namn vid båda inbetalningssätten. Vår vision ” Hede Hembygdsgård skall vara en källa till inspiration, kunskap och glädje, där generationer möts och lär av varandra”.

Med vänlig hälsning

Styrelsen för Hede Hembygdsförening