Bli medlem

Gåsinge-Dillnäs hembygdsförening har f n ca 200 medlemmar. Möjlighet till medlemskap står öppen för alla, det är ett enkelt sätt att till låg kostnad stödja vår verksamhet.

Alla medlemmar kallas till årsmöte under april månad, då förutom sedvanliga mötesförhandlingar någon form av underhållning brukar förekomma.

Medlemsavgiften är 150:- per person för vuxna och 50:- per barn under 18 år.  Fr.o.m. 2024 införs en Familjeavgift på 300 kr.

Medlemskap erhålles enklast genom betalningen till föreningens bankgirokonto 5725-7453 eller Swish 123 177 2334 med angivande av namn på alla som ska bli medlemmar, ålder på barnen samt adress. Ange också att det rör sig om medlemsavgift.

Välkommen som medlem!

För att kunna tillhandahålla medlemskap sparar vi följande personuppgifter: Namn och adress.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]