Bli medlem

Medlem av föreningen kan den bli vars intressen sammanfaller med föreningens ändamål (se stadgar)
Medlemsavgiften betalas för ett år i taget och är för närvarande 50 kronor för en enskild medlem och 100 kronor för en familj.
Betalning till bankgironr 5347 - 4235 (swish 123 501 39 17).
Ange alltid namn, e-postadress, bostadsadress och telefon samt namnen på alla i familjen som ska vara med. Om du har fastighet i Eksta (som inte är samma som angiven adress) vill vi gärna ha uppgift om detta också. Då allt detta kan vara svårt att få med på en bankinbetalning får gärna uppgifterna skickas i mail till nedanstående adress
För eventuella frågor kontakta Lennart Johansson, tel 076-109 36 14,
e-post: [email protected]

Medlemsförmån - gratis landstigning på Stora Karlsö

Om du kommer i egen båt till Stora Karlsö behöver du som medlem i Eksta hembygdsförening inte betala någon landstigningsavgift. Läs mer här.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]