Bli medlem

För medlemskap i Bäckebo Sockens Hembygdsförening 2024, är priset 100 kr för enskild medlem och 150 kr för familj.

Betalningen kan ske via Bankgiro 5948-7710 eller Swish 123 258 64 44. Märk betalningen med namn, postadress och e-postadress.

Föreningen ger varje år ut en årskrönika.  Priset för 2023 års krönika som utkommer i mars 2024 är 115 kr.

Krönikan kan skickas per post, tillägg 54 kr för fraktkostnad.

Frågor angående medlemskap m m kan ställas till [email protected]

Föreningens hantering av medlemsuppgifterna.

För att kunna informera dig som medlem om vad som händer i Bäckebo Sockens Hembygdsförening är det önskvärt att föreningen får tillgång till din e-postadress. Detta för att hålla dig informerad om vad som händer i Hembygdsföreningen både nu och i framtiden.

Det vi lagrar om dig i vårt register är namn, postadress och e-post adress. Vi följer dataskyddsförordningen GDPR och värnar om våra medlemmars integritet. Dina uppgifter kommer endast att användas inom föreningens verksamhet och inte lämnas till någon annan part.

Så meddela din e-postadress, namn och postadress till föreningen under adress [email protected]

Du kan när du så önskar avanmäla dig för att vara med i vårt register genom att sända ett mail till ovanstående e-mail adress.

Styrelsen för Bäckebo Sockens Hembygdsförening