Välkommen till Vickleby Hembygdsförening

Som medlem i Vickleby Hembygdsförening bidrar du till föreningens verksamhet och bygdens utveckling. Vi vänder oss till alla med hjärta för Stora Frö, Karlevi och Vickleby. Vi ser fram emot ditt deltagande i olika möten och aktiviteter.

Vi har en bystuga som vi är stolta över och värnar om. I bystugan sker många av våra arrangemang.

Du kan också hyra Bystugan för eget bruk. Kontakta då någon av våra stugvärdar.

Villy Eriksson  telefon 076-3264278  eller Karl-Erik Willsund telefon 070-8362979

Medlemsavgiften för 2024 är 120:- /person kan betalas genom föreningens bankgiro 335 – 7217 eller  SWISH 1231131259.  Kom-ihåg att uppge från vem och vad inbetalningen avser. Se till att få ditt medlemskort efter betalning , då du får extra valuta med kortet. Det ger dig nämligen reducerat pris på inträde på : Himmelsberga Museum, Borgholms Stadsmuseum, Eketorps Borg, Kalmar Läns Museum samt fritt inträde till Capellagårdens sommarutställning och du får deltaga i föreningens alla aktiviteter.