För kontakt med oss, se kontaktuppgifter.

Du hittar våran föreningslokal, gamla Erik Ers-gården, utmed riksväg 72 vid backen som går upp mot Sala strax norr om vattentornet i Heby, men på motsatta sidan av riksvägen.
Här har vi de flesta av våra tillställningar. För mer information om dessa, se Aktiviteter - uppdateras kontinuerligt.

Hembygdsgården är en hitflyttad byggnad från den gamla Heby byn (nu i östra delen av tätorten Heby) strax efter att föreningen bildades den 8 juli 1943. Huset var en gåva av företaget Olsson & Rosenlunds AB.

Idag är den nutids- och handikappanpassad till vissa delar, har moderniteter också samt porslin och kan hyras efter kontakt med ordförande. Nytt för i år är närliggande busshållplatser med säkra gångar till hembygdsgården.