Bli medlem

Som medlem bidrar du till att göra Stora Skedvi Hembygdsgård till en positiv mötesplats för alla åldrar - med massor med evenemang, fina miljöer, kaffestuga, museer och visningsverksamhet.

Hembygdsföreningen är lika glad över alla sina medlemmar; gamla som nya.

Vi är också glada åt alla som hjälper till på olika sätt på hembygdsgården; här finns många, många som arbetar ideellt i olika grupper och med olika saker.

För att bli medlem i hembygdsföreningen betalar du in årsavgiften till bankgiro 5688-3754. Glöm ej att ange namn och adress, eller som en swishbetalning till 1234 1233 45 och då räcker det om du anger adress för namnet visas automatiskt.

250 kr för enskild, 350 kr för familj.

Det går också bra att betala medlemsavgiften på Sockenkontoret, på Sockenvägen 2. Öppet tisdagar och torsdagar kl.9-13.30

Du får årsutgåvan Skedviplogen, bygdebladet "E smulu Skävinytt" som ges ut med cirka fyra nummer per år, reducerat pris vid hyra av Hembygdsgården m.m.

Tack för ert stöd och välkommen som medlem i hembygdsföreningen!