Om oss

Välkommen till hembygdsgården, Tolvmansgården i Liesta, Rimbo hembygdsförening. Rimbo Hembygdsförening bildades 1962. Tolvmansgården inköptes 1967 och är nu föreningens samlingspunkt med moderna lokaler som samsas med det ursprungliga. De stora arrangemangen under året är valborgsmässoafton, nationaldagen och midsommarafton.

Under juli månad har öppet lördag och söndag då vi visar våra sommarutställningar. Vi har också samarbete med Rimbo Hem och samhälle som serverar kaffe med dopp eller varför inte deras härliga nygräddade våfflor.