Inför årsmötet 14 mars avsade sig Börje Bergqvist ordförandeskapet, som han haft i 23 år. Till ny ordförande valdes Peter Lindholm. Börje avtackades med blommor, ett diplom med hedersmedlemskap och en stor applåd. Övriga ordinarie styrelsemedlemmar är efter årsmötet Elisabet Ljungberg (sekreterare), Anita Bergqvist (kassör), Lena Warg och Ulla Lindblad-Ossendorf. Ersättare är Bo Sjöberg och Yngve Lundgren.
Årsmötet avslutades med kaffe och smörgås samt ett bildspel från Cykelturistveckan i Gagnef 2008.

Bilden kan innehålla: 2 personer, personer som ler, personer som står och glasögon

Mockfjärds Hembygdsförening

Skapad av: Mockfjärds Hembygdsförening (2019-03-19 10:46:42) Kontakta föreningen
Ändrad av: Mockfjärds Hembygdsförening (2019-03-19 10:46:42) Kontakta föreningen