Bli medlem

Genom att bli medlem hjälper du oss att fortsätta ha verksamhet i Lyktan. Som medlem kan du också vara med och påverka vilken verksamhet vi ska ha.

Medlemsavgiften är 250 kr per kalenderår (år 2023) och betalas in till föreningens bankgiro 5704-7458. Skriv ditt namn i meddelanderaden, och mejla gärna oss ditt namn, adress, telefonnummer och epost till [email protected]

Föreningen sköter kommunikationerna med medlemmarna via epost, men om du inte har epost-adress – kolla facebook och instagram för att få reda på vad som händer.

Som medlem är du välkommen att gå med i vår Facebook-grupp "Kulturföreningen Lyktan". Mejla oss för att bli inbjuden till gruppen.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]