Bli medlem

Välkommen som medlem i föreningen! Hembygdsföreningen är en ideell organisation som helt lever på medlemsavgifter och intäkter från verksamheten. Och ibland lite bidrag. Du är alltid välkommen till våra aktiviteter och evenemang. Genom att vara medlem stöder du arbetet med att bevara byggnader och samlingar som är en bit av vår bygds historia.

Maila oss på [email protected] om du blir medlem så får du info/nyhetsbrev via e-post vid aktiviteter i föreningen.

Medlemsavgift för år 2021 är som tidigare 50kr för enskild medlem eller 100kr för familj. Betalas helst till Plusgirokonto 36 73 58-9, alternativt Swish nr 123 216 30 46  Uppge namn på den/de som omfattas av avgiften och E-postadresser om det finns. Vi skickar ut information via e-post i första hand för att spara på porto kostnaderna.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]