BRÖLLOPSLOKAL UTHYRES

Helgerna juni, juli och augusti kan du hyra Hembygdsgården för BRÖLLOPSFEST
Hyrestid är fredag, lördag och söndag till en kostnad av 6000 kr för 2023 och 2024.

Vi hyr också ut lokalen för DOP.

Lokalen – logen - rymmer upp till 100 personer, utrustad med bord och stolar (för 100 personer). Cafédelen rymmer 30 personer med bord och stolar. Intill den mindre lokalen finns ett nyrenoverat litet kök med kyl, frys och flera kaffekokare. Porslin ingår ej.

Lokalen har under senaste tiden genomgått en del förbättringar av vilka de mest betydelsefulla är strålningsvärme från taket, som ger ett värmetillskott vid kalla och fuktiga dagar, samt en trappa från cafélokalen (och kök) direkt upp på logen för att underlätta transporter av mat och dryck. Musikanläggning finns ej.
Foton på hur lokalen kan disponeras finns längre ner på sidan.

Gå in på länken KALENDER och sök på Råda Hembygdsförening. Där kan du se vilka dagar som är bokade eller lediga för bröllop.

Är du intresserad kontakta Lisbeth Feuk mobil 070-8884989 för information och bokning.

Du kan också skicka en förfrågan här.

Namn

Telefonnr

Meddelande

Exempel på hur lokalen kan disponeras