Kallelse till årsmöte med Ölands Hembygdsförbund söndagen den 7 april 2024, kl. 10.00 på Ölands Museum Himmelsberga.

Välkomna från 9.30 för mingel och kaffe. Årsmötet startar kl. 10 med årsmötesförhandlingar.

Därefter är det utdelning av Ölands Banks pris till Årets Eldsjäl samt Förbundets pris till Årets hembygdsförening.

Efter detta väntar traditionell lunch i Kaffestugan där förbundet bjuder på kroppkakor med tillbehör för valda ombud.

Efter lunch medverkar Jan-Henrik Fallgren och informerar om ”Borgprojektet” och berättar om vad som är på gång inom det.

Varje medlemsförening har rätt att utse ett ombud samt ytterligare ett ombud för varje påbörjat 100-tal.

Vänligen anmäl ombud senast den 2 april och om ni önskar lunch på [email protected].

VÄLKOMNA!

Ölands Hembygdsförbund