Bli medlem

Alla med intresse för Närke och Region Örebro är välkomna som medlemmar. Vi träffas några gånger om året till sammankomster, aktiviteter och studiebesök. Några gånger om året bjuder vi in intressanta personligheter med anknytning till Närke eller Region Örebro. Medlemskapet kostar endast 150 kr per person för ett kalenderår. Anmälan sker genom att fylla i och mejla blanketten nedan - eller genom mejl till kassören [email protected]  Medlemsavgiften sätts in på Bankgiro 5096-7223 - ange namn och (mejl)adress i meddelandefältet samt postadress, telefon, och födelseår samt ev. ortsanknytning i Närke eller RegionÖrebro. Väl mött i vårt sällskap!

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]