Denna sommar har vi flera specialevent på museet för dig som vill höra mer om ett par fina skärgårdsböcker eller följa med på en historisk vandring.

Den 9:e juli kl.13:00 kommer författarna till den nya boken "Ö-bor" och berättar om boken, dess innehåll och bakgrund. De kommer självklart även signera och sälja böckerna uppe vid museet. Sen kommer böckerna även finnas till försäljning för museets räkning inne på Hamncaféet i Kyrkviken.

Den 15:e juli kl.16:00-17:00 kommer Ylva Frohm och Lars Sjöberg och berättar om boken "Den siste skärkarlen" som handlar om Antegubben. De kommer självklart även signera och sälja böckerna uppe vid museet. Sen kommer böckerna även finnas till försäljning för museets räkning inne på Hamncaféet i Kyrkviken.

Den 22:a juli kl. 13:30 är det dags igen för en fantastisk vandring med Ingemar Hamskär i Bergs by med start vid Hembygdsmuseet                              Mer info finns på www.varmdo.se

Möja Hembygdsmuseum

Skapad av: Camilla Sundberg Ahlzén (2023-07-02 13:34:17) Kontakta föreningen