Bli medlem

Medlemsavgift är 300:-/år för enskild person och 350:-/år för familj. I medlemsavgiften ingår föreningens årsbok och som ny medlem får man föregående års bok som gåva.

Vill Ni bli medlem hör av Er till Hembygdsföreningens kansli 0586 - 575 05 eller maila [email protected].Det går också bra att sätta in pengar på Plusgiro 3 08 07-2 eller via SWISH 1230385260. Vid insättning av medlemsavgift, skriv namn och adress och att betalningen avser ny medlem.

Som medlem i Karlskoga Bergslags Hembygdsförening har man förmånen att hyra hembygdsgården för t ex dopkaffe, bröllop, minnesstunder, högtidsdagar eller möten med föreningar och vänner. Max 75 personer får vistas i lokalerna förutsatt att inga restriktioner gäller under hyrtillfället.

Hyran är 950:- per dag. Städning och diskning sköts av hyresgästen. Porslin finns.