Tack för att Du är medlem i Härlunda-Bjärka Hembygdsförening. Ditt stöd är betydelsefullt.  Avgiften för 2022 är 100 kr/medlem, 200,- kr för familj.

2021 var ett mycket annorlunda år för oss alla. Årsmötet fick ske via brev, och midsommarfirandet fick ställas in. I skrivande stund ser det bättre ut för 2022, men osvuret är kanske bäst. Vi planerar åtminstone för årsmötet den 11 mars, i Bjärklundagården som vanligt. Midsommarfirandet beror också på om vi hittar folk nog att hjälpa till, det är en hel del arbete. Det kommer mer information om detta på vår hemsida.

De senaste åren har vi bett om ett frivilligt bidrag i form av en penninggåva. Resultatet har blivit mycket gott, och det stärker föreningens ekonomi. Eftersom alla insatser sker på rent ideell grund kommer pengarna till direkt nytta i föreningens anläggningar och verksamhet.

Du kan också betala med SWISH, nr 123 514 12 88. Skriv antingen namnet eller medlemsnumret vid betalningen, så kan vi pricka av i medlemsregistret.

Härlunda-Bjärka Hembygdsförening

Skapad av: Stefan Beijer (2022-03-03 20:06:45) Kontakta föreningen