Bli medlem

Ysane Norje Hembygdsföreningen är idag ca 300 medlemmar och vi vill givetvis bli flera!

Våra medlemsintäkter, sponsorer, tillsammans med ex viss försäljning vid aktiviteter, gör att vi många gånger kan erbjuda arrangemang till väldigt låga priser.
Vi driver Fritidsgården Havsgården tillsammans med Sölvesborg som har öppet tre eftermiddag/kvällar i veckan. Så många barn som kommer och umgås, hittar på saker tillsammans med våra fantastiska ledare!
Vi är så glada för att kunna erbjuda detta till barn och ungdomar i Norje med omnejd.

Under 2022 arrangerade vi våra populära Tipspromenader och under sommaren byggde Håkan vår kiosk i carporten. Jättefint tycker vi och tänk så mycket enklare allt är nu vid arrangemang.  Vi har även haft fototävling, Bakluckeloppis, Öl-provning och äntligen kunde vi erbjuda alla rockare frukost och camping under SRF 2022. Under hösten fortsatte vår tipspromenad, vi körde moppe "Ut i det blå", hade vinprovning och som avslutning ännu en fantastisk Julkväll i Norje.
Tack alla ni som kommer på våra arrangemang, ni är guld värda!

Är det något du saknar i vår by och som du vill att vi ska göra? Hör av dig med ett mail, så hoppas vi kunna anordna det!

Vi har en aktiv styrelse men vi behöver ibland hjälp. Har du lust att hjälpa till då vi har arrangemang blir vi jätteglada! Vi har kul tillsammans så kom och häng med!

Vill du bli en av oss och bidra till en levande landsbygd?
Bli medlem!

Enskild medlem 200 kronor, familj 300 kronor och för medlemmar i PRO Norje erbjuder vi stödmedlemskap för 100 kronor per person. Medlemskapet gäller kalenderår.

Betala in medlemsavgiften till BG 5781-9732 eller till Swish 123 176 85 06.
OBS. Glöm inte att skriva namn, adress, e-mail och mobilnummer i meddelandet så vi vet vilka ni är. 😊

Ju fler vi blir desto roligare har vi och desto med kan vi fixa tillsammans!

Kom och var med!