Oj, vad mycket vi ska hinna med 2023!

Vi har ett gediget program för 2023 med ett gäng olika aktiviteter. Den preliminära listan ser du här nedan. Våra träffar i släktforskarstugan planeras in efter hand under året så håll ögonen på våra nyheter där de kommer att läggas ut.

Vi uppdaterar löpande här på vår hemsida www.hembygd.se/virestad och en del dyker också upp i Facebookgruppen "Släkt och Hembygd i Virestad".

Vi har jobbat på med att samla in e-postadresser till våra medlemmar för att på enkelt sätt kunna nå er med information om våra aktiviteter, kallelse till årsmöte med mera. Hör av dig till oss om du inte har fått e-post från oss men gärna vill vara med.

Vår e-postadress är: [email protected]

Hoppas vi ses under året!

Här finns programmet om du vill skriva ut och sätta på kylskåpet :)   Program 2023.pdf

Virestads Hembygdsförening

Skapad av: Stina Ramberg-Fälth (2023-03-26 14:16:21) Kontakta föreningen