Bli medlem

Du som vill bli medlem i Virestad hembygdsförening och stödja oss i vårt arbete, gör detta enklast genom att betala in medlemsavgiften på Sparbanken Eken bankgiro Nr 5207-7799 .
Glöm inte att ange namn och adress för de personer det avser, samt ordet "medlemsavg". Medlemsavgiften är 100:-/person och år, eller 250:-/familj och år.

Medlemsavgiften hjälper till att bekosta våra olika arrangemang och det viktiga underhållet av våra byggnader.
Som medlem har du också tillgång till vårt digitala bildarkiv!

Du är välkommen att anmäla dig till vår e-postlista via formuläret nedan. Då får du till exempel inbjudan till årsmöte via e-post och vi kan skicka information om nyheter och förändringar kring våra aktiviteter.

**************

Så här hanterar vi personuppgifter:

Vi hanterar personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen - GDPR. Läs mer på www.datainspektionen.se. Har du frågor eller synpunkter, kontakta föreningen via [email protected]  eller hör av dig till Stina Ramberg Fälth.

För att kunna tillhandahålla medlemskap sparar vi följande personuppgifter: namn och adress. För de som anmäler sig till vår e-postlista sparar vi också e-postadressen. Vi sparar bara uppgifterna under medlemstiden och lämnar inte ut dem till någon annan.

I samband med våra aktiviteter tar vi ofta foton och publicerar här på hemsidan. Säg till om ni inte vill vara med på bild så väljer vi ett annat foto. Vi publicerar inte namn på vanliga besökare utan bara på till exempel föredragshållare eller speciellt inbjudna gäster.

Skicka meddelande

Jag samtycker till att föreningen sparar mitt namn och min e-postadress för att kunna svara på mitt meddelande.

Om du vill bli borttagen från vår lista, kontakta: [email protected]