Som medlem i Vickleby Hembygdsförening bidrar du till föreningens verksamhet och bygdens utveckling. Vi ser fram emot ditt deltagande i olika möten och aktiviteter. Vi har byggt ut och moderniserat ”Lillstugan” som nu heter BYSTUGAN och här har vi många arrangemang. Du kan också hyra Bystugan för eget bruk kostnad 400 kr. för medlem 600kr. för icke medlem. Kontakta någon av våra stugvärdar som du hittar under rubriken ”kontakta oss”.

Medlemsavgiften à 120:- /person/år kan betalas genom föreningens bankgiro 335 – 7217 eller vid något av våra arrangemang. Säg till någon i styrelsen om du vill ha ett medlemskort.

Vid uppvisande av giltigt medlemskort får du reducerat inträde på: Himmelsberga Museum, Borgholms Stadsmuseum,  Eketorps Borg, Kalmar Läns Museum. Fri entré till Capellagårdens sommarutställning samt deltaga i alla föreningens aktiviteter.

Vickleby Hembygdsförening

Skapad av: (2016-05-16 16:56:58) Kontakta föreningen