Bröllop eller fest

Ovanstående bild är tagen av fotograf Micke Andersson, Utblick Foto

Hyr hela hembygdsgården för ditt bröllop eller fest.

I logen finns sittplatser för upp till 70 personer, det finns en liten scen för eventuella uppträdanden eller underhållning. En servering finns i en separat lokal med 32 platser. Och i Västmostugan finns plats för ca. 40 personer. När du hyr gården står du för iordningställande och städning själv. Porslin och köksutrustning som finns ingår i priset. Priser!

Vill du inte laga maten själv  kontaktar du någon av restaurangerna i området. Klicka här

Behöver du hjälp att få till en fin fest eller bröllopsfrisyr jag då kontaktar du någon av våra frisörer i byn. Frisörer

Behöver du hjälp med blomsterarrangemang eller för den delen hela bröllopsarrangemanget? kontakta Fjällbröllop & Event

Behöver du hjälp av en duktig fotograf. Kontakta Micke Andersson på Utblick Foto. www.fotograf-vemdalen.se telefon 070-27 97 393.

Vill ni komma i kontakt med kyrkan för eventuellt bröllop kontaktar ni kyrkans expedition på telefon 0684-100 11.

För mer information och bokning kontakta oss!

Vemdalens Hembygdsförening

Skapad av: (2012-07-09 09:01:20) Kontakta föreningen