Hyr prästgården för er fest eller möte

Varför inte ordna festen eller mötet i en trevlig och gemytlig miljö i Gamla Prästgården i Veckholm?Vi hyr ut vår vackra prästgård för privata festligheter, möten och enklare konferenser. Den stora salen rymmer c:a 60 personer och det finns två mindre rum, Prostinnans rum och Pigkammaren, för mindre sammankomster. Ett modernt och rymligt kök där det går bra att laga och/eller värma mat finns också.

Stora salen - för fester (och körövningar mm)

Entren till salen

Priset för att hyra hela prästgården en kväll (12.00 till 12.00 följande dag) är 750 kr för medlemmar och 1500 kronor för icke medlemmar. Dagtid är priset 750 kronor för att hyra hela prästgården och 200 kronor för att hyra smårummen för mindre träffar och möten. I priserna ingår användning av glas och porslin. Endast en tvättavgift för våra vackra linnedukar tillkommer.

Rymligt kök

Pigkammaren - för småmöten

Prostinnans rum -

- har en vacker kakelugn

Så här ser prästgård ut ovanifrån.

Är du intresserad av att boka Gamla Prästgården så kontakta Alexia von Ehrenheim, [email protected], 070-5592295.

Veckholms Pastorats Hembygdsförening

Skapad av: (2013-06-16 21:07:54) Kontakta föreningen
Ändrad av: Veckholms Pastorats Hembygdsförening (2020-10-13 04:09:27) Kontakta föreningen